Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156: 1.8<=>2.0 - разлики и размисли ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ясно ми е това но незнам за какво служи и изобщо къде се намира тази шайба...

    Comment


    • #17
      Ето затова става дума http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm
      А иначе в платените обяви може да намериш такава...
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
        ясно ми е това но незнам за какво служи и изобщо къде се намира тази шайба...
        Колата почва да се държи колата доста по-прилично в ниските обороти, в момента просто постояно я настъпвам плавно от 3000 до към 5000-6000 просто ускорението се усеща доста по-добре и това от едно олекотяване на мотора по дино което дава едва 10 нМ и 8 к.с., за сверка чипа го дават 14 к.с. и 26 нМ, виж направи ги тези 2 неща смени и свещите ако не са сменяни зареждай я с хубаво гориво сложи и спортен филтър , също и катализатор можеш да махнеш, тогава вероятно ще биеш стоков 2.0 ТС, за чипосан не, но ще усетиш доста приятна разлика във вървежа на колата и ще ти доставя мн по-голяма удовоствие . На мен следващата ми инвестиция е в чип.
        Поздрави
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #19
          на каква цена може да се намери тази шайба

          Comment


          • #20
            Виж в раздела продава платените обяви намери обявата на колегата Ферарист цената на шайбата е към 100лв но е добре да се смени и пистовия ремък с по къс и той е към 25лв смяната става за минути.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #21
              Тия конски сили за нищо ги нямате има хора по хиляди левове дават и не може да постигнат желания ефект тука със разни чипове и шаиби ги вадете по 20 коня и отгоре,относно темата 1.8 няма как да бие 2.0 според мен.
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • #22
                Добре де, със сигурност ако се "чипне" колата и се сменят филтрите със подходящите такива, колата ще стане малко по-мощна и осезаемо по-пъргава. Но...чудеса не бива да се очакват, все пак не имплантирате турбина, нали?
                А дали е 1.6, 1.8, 2.0...щеше да има значение ако колата е нова. Сега можем само да гадаем в какво състояние е конкретната машина и колко "коне" са и останали. Примери много...
                Със сигурност обаче, колата ще е по-бърза с чип , отколкото без чип, сравнена сама със себе си.
                ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                  Със сигурност обаче, колата ще е по-бърза с чип , отколкото без чип, сравнена сама със себе си.
                  Мда.....дизела......мда.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Мда.....дизела......мда.....
                    Е това е вярно , че дизела или по-точно турбинираните двг. взимат най-много к.с. от чип, но всяко конче + си е + за колата, нали се говори , че и чип-а пази двигателя при големи скорости(обороти) също така и разхода пада малко, не виждам минуси от него.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #25
                      При дизелчето кат се мапне и разните съединит и демферни боклуци са под по голямо напрежение, иначе на тях тва им е най - голямата файда - с 300 кинта дигат 30 коня, а бенза за да качи 30, трябва да ръсне поне 3 бона.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        При дизелчето кат се мапне и разните съединит и демферни боклуци са под по голямо напрежение, иначе на тях тва им е най - голямата файда - с 300 кинта дигат 30 коня, а бенза за да качи 30, трябва да ръсне поне 3 бона.....
                        Съгласен съм с теб колега, но определно след чипове шайби и т.н. се усеща приятна разлика, и поне при мен за момента и без чип само със шайба и махнат катализатор изпитвам много по-голямо удовоствие да карам колата, в крайна сметка и след чип и шайба колата няма да стане 190 коня както би станал един турбо бензин на тези коне, обаче ще се подобри динамиката на колата и става по-приятна за каране .
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #27
                          Ако махна катализатора каква ще бъде разликата.Катализатора няма ли да ми трябва.Какво точно върши тои ?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Platinatabe Покажи съобщение
                            Ако махна катализатора каква ще бъде разликата.
                            От никаква, до осезаема
                            Първоначално публикувано от Platinatabe Покажи съобщение
                            Катализатора няма ли да ми трябва.
                            Ще ти трябва, мое да му вземеш поне 40 кинта.....
                            Първоначално публикувано от Platinatabe Покажи съобщение
                            Какво точно върши тои ?
                            Ако километража ти е шестцифрен - значи пречи....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Шест цифрен ?
                              Току що говорих със човека от сервиза кои ми прави колата.Каза,че може да има малка разлика във вървежа към по добро.Звукът на колата ми щял да се промени.Имало някакъв заглушител които можел да се сложи та да намали звука.Струвало към 60 лева.

                              Comment


                              • #30
                                Ми колата ти да е на 123456 изминати км да речем.......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X